Turist

Idag har jag varit turist:):) det var ganska roligt faktiskt, men stället jag besökte har jag besökt mer än hundra gånger så då kanske man inte är någon turist längre, men det är så finnt där och jag trivs med att gå runt just där, jag har nämligen varit till färnebofjärdens nationalpark och Gysinge bruk. :) är ju i stort sätt uppvuxen där men de tär så otroligt finnt där och många minnen finns där också.:) Gick en sväng på konstutställning också så lite kulturell har jag avrit på denna semester också, sen så åt jag en glass också, det måste man göra då man är ledig tycker jag.:):) Lite bilder blev de tockså.:):):) jag gjorde dem svart/vita i daton nu för jag tyckte att det var finanre så.:):):)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback