Sista dagen på semesten

Idag så kom den äntligen:):) (om man får utrycka sig på det viset när det gäller semester) ja jag är faktiskt över glad över att det är slut på min semester för denna sommar, min första semester i livet sedan somamrloven i skolan tog slut för tre år sen. jag ahr haft det bra dessa tre veckor men det räckte med tre veckor också, är ju en ganska rastlös person så jag hade otroligt tråkigt sinsta veckan men det vet ni ju redan för de thar jag skrivit tidigare.:)
 
Idag återvände jag i alla fall till Segersta och det var exakt lika varmt och stilla där som hemma hos mamma och pappa så på ett vis är jag ganska glad över att jag inte jobbat, är ju så olidligt att jobba då det är över 30 grader i solen men då får man helt enkelt bara bita ihop och göra det man ska i alla fall och dricka mycket vatten.:)
Kom till segersta vid lunch tid och då gick jag nästan direkt till stallet för att mysa med weine och jimmy och förstås säga hej till mina underbara kolegor.:D:D som jobbade i denna värme. Fick veta att Weine varit lite bråkig och att han fått ett nytt smeknamn Stifler, haha lite roligt tycke rjag endå att det var:):)
 
Sen ahr jag mäst packat upp allt som jag har haft med mig och insåg hur sjukt mycket klädder jag har, och så har jag ahft en mysig kväll med bästa annie:D:D
 
Imorgon börjar jobbet igen JIPPI:D:D:D:D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback