ÄNTLIGEN

ÄNTLIGEN:D:D:D:D:D idga börjar höstterminen för mig på Segersta:D:D jippi:D:D:D:D så pigg och glad då jag gick till stallet i morse och det höll i sig hela dagen:D:D:D Det har varit lagom varmt idag så det var skönt, lite regnstänk på förmiddagen, men på eftermiddagen blev det varmare och solen vågade sig fram också så jag fick mig en super kanon bra tur på Flaman efter jobbet:D:D en och en halv timme var viute och jag tog mig till Galoppvägen som jag hittade i våras med just Flaman:D:D så där gav vi nästan allt vi hade och hade det super mysigt:D:D:D
 
hästarna i övrigt har skött sig bra och inga dumheter har inträffat, så det har varit en kanon bra dag helt enkelt:D:D:D D Det var förstås roligt att träffa Mads och gänget igen också:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback