Anti korv och köttbulleveckan har börjat

Idag klarade Mads av att rida några fler hästar än i går, det går framåt:):) dagen i övrigt har vart bra, har haft lit eont i korppen idag då jag tog ut mig lite för mycket igår:):) men klagat ha jag värkligen int egjort för det, och så har min "Anti korv och köttbulle vecka" börjat, det innebär att jag först och främst har matvecka och för det andra så är jag så trött på just de två rätterna så idag blev det lasange till lunch:):) och imorgon blir det något annat gott:):)
 
och på Eftermiddagen kom Regnet också, äntligen såge rjag abra, nu kanske det blir lite grönt igen, det börjar bli saharaöken-varning här på Segersta nu, rena vilda västen:):) om det inte regnat idag så hade det antagligen börjat blåst torrbollar på gårdsplanen.:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback