vinterdag

Nu är det vinter igen, minus 20 grader var det på orgonkvisten då vi gick til lstallet, dum som jag är så tar jag inte täkbyxorna så frös det gjorde jag, men blev rätt varm av att mocka hästskit så det var ju tur, men fy sjutton för kyllan, visserligen ska man kanske inte klaga då de tär typ dubelt så kallt uppe i norr.:)
 
Mads började rida Candyman och sedan jimmy, efter det så kom det kunder på Kexet:D roligt med kunder. När de hade åkt så var det fler som skulle bli ridna. :):) kallt har det varit hela dagen också, men allt vatten funkar fortfarande så det är bra:D:D Fick uppdraget att laga lunch idag, riktig barnmat blev det, korv och spagetti:D:D:D:D super gott med sådan mat ibland.:):) har ju haft värsta mästerkoken i mantas hela veckan så tyckte det var dax för något enkelt.:):):)
Då Weine var klar så gick jag till stora vägen tillsammans med Helen och lorren, och weine skötte sig fakiskt riktigt bra.:):)
 
På EM kom Thea och maserade weine, HM och Candyman, fick beröm för att jag gjort ett bra jobb med Weines fettvalkar på rumpan och ryggen.:D:D så det var roligt att höra.:):):)  och så fick vi också Massage fast av en människomassör.:D:D åh det var helt fantastiskt, hon var super duktig.:D:D hon fick till det med min onda rygg så nu är den lite bättre, hoppas hon kommer snart igen.:):):)
 
Vi var klara vid halv sex ungefär för dagne men kom ifrån stallet vid halv åtta för HM och Sune hade haft ner vattenlednignen i sina boxar s¨vi kolalde på då jon och Mads fixade med det, tur för oss att den var hel fortfarande.:):)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback