snön kom tillbaka

Igår var jag ledig och gjorde inte mycktet, kollade på lite film och så, det enda som hände var att jag tänkte ta sovmorgon men det tyckte inte Mads att jag skulle så han ringer till mig kvart över åtta och frågar hur det går i stallet (han hade inte kolla på att jag var ledig) jag ssvarar att jag sov och då bad han om ursäkt och sa att jag kunde somna om om jag ville.:)
 
Idag har jag varit ledig fram till lunch och det var skönt tog min sovmorgon idag istället, klockan blev tio innan jag gick upp:D:D:D
Arbetsdagen har varit helt okej tycker jag endå, det blev sent men för mig som varit ledig gjorde det inte så mycket, vi åt middag i stallet och sen fodrade vi hästarna och gick hem.
Och så rullade Kexet fast i boxen också idag så Mads och jag fick dra los honom, knasiga häst, han kan väl rulla sig mitt i boxen och inte intill vägen.
Och så har det snöat hela dagen också, inte okej tycker jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback