Hemma

I dag avknade jag tio i åtta av att Jeanna klampar ner för trappan i hallen och säger "det är snöstorm ute" eller något i den stillen, hör i alla fall ordet snöstorm i huvudet så jag far upp och drar upp gardinen och tittar ut, ingen snöstorm!?? Jag blir förvirrar, sen kommer hjärnan ikapp och det slår mig att det snöat under natten emn någon storm var det inte i alla fall. Jag kliver up pch äter frukost och sedan beger jag mig från Segersta och kör hemmåt, men efter en stunds körande så bestämmer jag mig för att ta ett besök i Valbo innan jag åker hem, för mamma och pappa jobbade endå idag s¨jag tyckte det var okej att åka och bräna lite pengar i Valbo.:D:D och det gjorde jag också, några nya T-tröjor och så två par ridbyxor:):)
 
När jag så äntligne klev ur bilen hemma på uppfarten så stod jag där en stund och bara njöt av tysnaden.:):) var så skönt:):) tog mig en promenad och sedan en siesta på soffan tills pappa kom hem.:):):)
Fick god middag och nu är jag nöjd, imrgon ska jag bege mig tillbaka igen och börja jobba 12:00 så blir inte så mycket sovmorgon men lite i alla fall:):):) Skönt att kunna åka hem i alla fall när man är ledig:):):):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback