hej på dig bloggen

hej hej, här är jag igen, en dags ledigt fick det bli då gårdagen blev natt inna vi kom hem.:) jobbade som vanligt och när vi var klara så tog vi våra filtar och skulle ha soffkväll hemma hos mig och annie, men det blev seven eleven med jon och mantas istället och sen soffhäng hemma i deras lägenhet till en början mycket trevligt med lite musik och roliga filmklipp från Youtube men sedan blev det läskig filmtittande, minns för stunden inte vad filmen heter, och vill inte minnas heller, klarade tio minuter eller mindre var det nogg sen blundader jag igenom en och en halv timmes film, hörde bara alla ljud och blev rädd endå. sen hände något märkligen när vi åkte hem också (tack och lov för att vi hade min bil till seven eleven tidigare så vi kunde åka hem och inte gå) när vi svänger upp vid herrgården så står där en bil vi aldrig sett förut i full gång och när vi kliver ur bilden så bara kör den sin väg jättefort, vi som redan avr uppspelta blev ju förstås ännu mer rädda så jenny ringer mantas och jon och de kommer över ch chekar läget, känndes ju endå bra att de ställde upp.:):) Resterande timmar på natten blev det dålig sömn för mig, är så alergisk mot såna läskiga filmer så hade gärna haft lampan tänd, och då hörde jag abra ljuden!!
 
Dagen idag ahr varit fin, solen lös och det var inte så kallt idag. Men den började lite kaous artat, med att strömen gått i stallet och sen när vi kom upp till uteboxarna så sprutade det vatten från tre av åtta utav boxarna, vatten överallt. I övrigt har det varit en bra söndag, nästan alla pollar vilade idag så jag tog tag i att fixa med spån til lalla djur och det innebär 4-hjulings körning och när ingen last fanns så innebar det sladda med 4-hjuling:D:D:D:D:D det gjorde min dag att få köra den.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D det som däremot inte gjorde min dag var att tömma brunnarna, så äkligt! som tur var så var det inte så mycket skit i dem idag så det gick ganska fort. Sen gjordes det film på Flaman och jag stod bakom kameran:D:D:D:D:D hade ett super bra stativ till kameran som var asnajs att ha, stod mitt i ridhuset och filmade varv på varv.:D:D:D kände mig som ett proffs.:):)
 
har haft med mig lilla kameran idag och jag fick några fina bilder med den.:):)
 
Weine i ridhuset, vi två har haft en liten mysdag idag.:) gått runt herrgården och blivit rädd för halkand ehästskötare och fasantuppar.:)
 
Vi börjar bli ganska bra kompisar han och jag.:):)
 
Jenny på Flamenco.:):)
 
Söndagshäng i soffsan, Ghadaffi tog lixom över soffan mer och mer.:):):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback