Halv tid

Idag vaknade jag hemma i min säng i sevallbo och det var så skönt:D:D:D hade gärna sovit lite till men var tvungen att bege mig vid nio för att hinna tillbaka till segersta då jag började jobba tolv.:):) kom till Segersta vid halv elva så då monterade jag ihop min ny inköpta förvarings grej till gaderoben där mina kläder ska vara:) har varit en enda röra i den sedan ajg flyttade hitt men inte nu längre:):)
 
Vid halv tolv gick jag ner till stallet för att softa runt lite inna jobbet, satt och tittade på då Mads red HM och hade det trevligt.:) min jobbdag började med at tfodra lunchen till hästarna sen så fixade jag med tvätten och pysslade lite med annat.:)
 
Invigde mina nya ridbyxor idag också, dock inte genom att rida i dem men jobba i dem gick också bra:D:D:D är så nöjd med det köpet:):)
 
Efter lunchen så skulle hästarna in och efter det mockade jag och fixade lite till med små saker.:):) gick eftermiddags tur med Weine och sen var vi i stort sett klara för dagen, Soft att ha halv dag så här, är så skönt.:):):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback