gamla hästar kom tillbaka

Idag har det varit helt okej att jobba.:) vi var efektiva p åförmiddagen så alla hästar blev ridna då.:) så på eftermiddagen så kunde vi pyssla med andra saker.:):) kom två hästa rvid lunchen, det var Flaman och Kexet som kom hem igen, själv har jag inte träffat dem tidigare men jag ahr hört massor om dem och de är mångas favoriter här.:):) så nu fick även jag bekanta mig med dem och jag föll för Flaman den var så fin.:) får ta någon bild på dem så snart jag hinner:):):) Kexet var också fin men inte riktigt lika fin (enligt mig). Sjävlklart är de båda jättefina men man kan inte gilla alla lika mycket.:):)
 
Här kommer två bilder på dem tagna från hemsidan.:) http://segersta.se/
 
Flaman
 
Kexet
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback