Tjohoo, frörsta tävlingen

Tjohoo, äntligen är man igång med tävlandet igen, super roligt att vara tävlingsgroom igen.:D:D blev Strömsholm idag och imorogn  ska vi ditt igen.:D:D Idag avr det Candyman, D2 och flaman som fick åka med och Candyman avr bäst för dagen med sina 67,287 och blev placerad på 6 plats:D:D så glad över det:):) och Flaman fick också placering med sina 66,822 så roligt även det:D:D:D:D och stackars Flaman var kissnödig hela programet och hela framridningen, men vågade inte kissa då alla tittad ep åhonom p åframridningen, men så fort vi kom ut på stallplanen så kissade han i alla fall, lilla vänne så söt:D:D och D2 han var väldigt spänd och så han landade på 63,566 och blev 17 plats för honom.:):) men nästa gång går det bättre tror jag.:D
hela dagen var rolig och det enda jag kan komma på som var negatift var att vänttiden var lite lång och väre blir det imorgon men men annars var allt roligt tycker jag.:):)
Jeanna var också med på två hästar och hon blev också placerad på båda så det var roligt:D:D:D en bra dag för Segersta med andra ord:D:D
 
Vi fick dock gå upp vid fyra idag för att fixa hästarna som skulle med och jag ger ett STORT TACK till mina arbetskompisar som hjälpte mig både på morgonen och på kvällen tack tack för all hjäl:D:D:D så glad att jag ahr er:D:D:D
 
försökte få lite bilder med mobilen så här kommer några:D:D
 
Candyman:D:D
 
 
D2:D:D
 
Flaman lite missnöjd då han avr kissnödig och ingen fattade det:)
 
Flaman:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback