Sova länge

Sova länge på morgonen är kanske en vardags grej för många men inte för mig, varje dag går jag upp klockan sex för att klä mig och borsta ur skatboet som är på mitt huvud, varje dag oavsett om det är minus eller plus grader går jag upp, trots att jag hellre vill ligga kvar i sängen under täcket så lockar endå hästarna och jobbet mer, det är därför jag går upp varje dag i vort och tort, i minus grader eller plus grader.
 
Men idag kunde jag sova länge klickan tio gick jag upp eller då bytte jag från att ha legat i sängen till att ligga i soffan och så kläppte jag igång TB (True Blood) sesong 4 på TV vid lunchtid beslöt jag mig för att i alla fall bytta pyamas till normala klädder, det var ju endå lunchtid, se så blev det yttligare ett avsnitt från TB innan mina ögon höll på att ramla ut ur huvudet på mig. Då beslöt jag mig för att gå en promenad, och lyssna på tystnaden som är här då alal är på sina jopb och i skolan under dagarna så rofyllt är det att bara gå ut och inte höra något allt är bara tyst. det var värkligen största möjliga tyyyysstnnaad:D:D
 
börjar även känna pirret inför helgens tävling, men tror det kommer gå bra.:):) sen har ju pirret inför frankrike börjat röra sig i magen också.:):) ska bli roligt och lärorikt.:):)
 
Snart är det dax igen, men denna gång som dressyr groom.:):):) nya hästar, nya tävlingar och nya utmaningar:D:D får försöka få Lisa att ta någon bild på mig och hästarna.:D:D då vi är iväg på tur.:):):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback