Semester på bloggen

Nu blir det semester här på bloggen ett rba tag då jag åker p åresa med tre hästar och så en ryttare.:D:D:D
 
Men först ska jag skriva om dagen.:D:D
 
Har lekt tetris hela dagern känns det som, inte en millemeter fick vara ledig då jag packade in alla saker lastbilen, kröp in i lastbilens innre och blev en tetrisbit själv för en stund då jag fixade med allt som skulle med, var tufft där ett tag men ljuset i tunneln visade sig och nu är allt utom skåpen inkörda, så imorgon ska bara hästdelen spånas upp vetrinären ska komma coh kolla hästarna inför resan och sen in med hästar, människor och eventuella fripasagerare i bilen och så åker vi.:D:D SKa bli så spännande och roligt och lärorikt, har ju varit iväg en del förut på sånna här resom men nu är det första på segersta.:D:D
Jag ska ta massor av bilder och ha super skoj.:D:D
 
HA det bra alla här hemma så ses vi när jag komme rhem, och för er som bara läser bloggen så får nu hålla på nyfikenheten och ha tålarmod för jag lovar att skriva här s¨å fort jag kommer hem:D:D
 
 

Kommentarer
1 säger:

Snart en månad sedan senaste inlägget.. Har du tappat bort dig själv? ^_^

2013-03-10 | 01:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback