lördag

idag så vaknade jag efter en god natts sömn i min egna säng hemma  i sevallbo, så skönt att vara ledig i en dag och få komma hem och bli ompysslad.:D:D hade blåst och snöat massor under natten så då frukosten var avklarad så gick jag ut och skottade snö.
När pappa kom med trakton så tog han lite snö han också, han had edå redan avrit vaken i några timmar och ploggat vägen och så.:D:D När han var klar så tog vi en promenad.:D:D
Sen har det inte hänt så mycket mer, städade mitt rum innan jag åkte hemåt Segersta igen och nu sitter jag och kolla tpå Melodifestivalen.:):):) ensam dock då de andra inte kommit hem än, lite tråkigt men ska nog endå snart gå och sova tror jag..:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback