Jävla snö

hemma igen, japp nu är jag hemma i Sevallbo igen för tv dagar ungefär, sen bär det av tillbaka till Segersta för att packa in tävlingsgrejer till tävling i Strömsholm under helgen, och efter det packa ännu mer för avresa mot Frankrike men innan det ett stop i Tyskland hos patrik kittel.:):):) ska bli så roligt.:) Men nu är jag hemma i alla fall och det är skönt på ett ganska tråkigt vis, då det inte händer mycket här.
Tog mig en tur med vovven Tindra så jag skulle få lite glädje i kroppen och även oplanerad träning då vägen inte var ploggad så fick pulsa lite:):)
 
Igår jobbade jag som vanligt och så fick jag äran att rida ut på HM:D:D: <3<3 tycker ju om den hästen trotts att han är lite dum i huvudet och har attetydsproblem men det har ju jag också så det måste ju bara betyda att vi passar bra ihop.:) sen så lyckades vi få upp Mantas på hästryggen också, om det var tvång eller enj vet jag inte riktigt men kul var det:):) Hästarna går bra nu och allt är roligt tycker jag, nu är det bara dne jävla snön som ska bort så är det perfekt.:):):):):)
 
När jag kom hem igår så hade hela resan gått kanon fram tills at tjag skulle parkera på vår uppfart då blev det bara kaous av allt och jag kände mig ganska värdelös.:) haha lika värdelös som när jag skulle backa ut fyrhjulingen tidigare under EM och Mantas fick hjälpa mig, haha jag kan inte backa längre. Jja, fick min lila treumf idag då jag faktiskt lyckades backa bilen upp på uppfarten, det behövdes bara lite pepp från mig sjävl att jag klarar det och möjligtvis dagsljus och ingen snö som ramlar ner från himmlen.:):):)
 
Foto: Maria Olsson:):):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback