två hästar ridna

Idag har varit en bra dag, jag ahr ridit på D2 och idag travade vi.:D:D:D hörde i ett av mina öron att jag fick lite tips från chefen allt, och jag försökte göra som han sa.:) D2 är så snäll mot mig, vi tar det i min takt och han verkar tycka det är utmärkt, då min takt är ganska långsamt.:)
Red även fram HM åt Mads, men då han och D2 har samma sadel och de var efter varandra så bliev jag lite tokig så jag hopapde upp utan sadl på HM och skrittade fram honom uppsuttet:D:D jag blev då kallad för skogsmulle ut av Mads men det gjord eint eså mycket för jag är ju det igentligen.:) blir så fasinerad ut av hur mycket hästarna rör sig, sånt känner man ju inte på samma sätt då mna har sadel på, HM är en extremt rörlig häst, men när man hittade hans takt så var det riktigt mysigt, men han var i övrigt ingen hit att sitta på utan sadel, kommer nog inte bli fler gånger.:)
Mads var klar med ridningen till Lunch och då kom Prada hem till oss en tvååring som Mads och Maria äger, hur söt som helst.:D:D
På EM/kvällen så klipptes även Jimmy utav mig, han avr snäll, men MAds fick rycka in som huvudhålalre då öronen skulle bli friserade, jim tyckte de tvar oretvist, han som had eövertaget och allt tills Mads kom. Men nu är han fin och ser ut so men häst igen.:D:D:D
 
Finna fölisarna fick träffa två åriga Prada idag som ska bli deras nya kompis, de tre ska gå på lösdrift hela vinten och ah mysigt.:) Liturgie åkte hemifrån i söndags så Bob ahr varit lite ledsen emn nu är han glad igen då han fick en nya kompis att leka med.:):)
Mina underbara grabbar, dagarna blir så mycket roligare då jag har dessa två guldklimpar att pyssla med.:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback