Lucia

Idag är det lucia och jag gillar denna högtid mycket, är så finnt med luciatåg och lussebullar är goda förstås och så är det så fina sånger som man kan sjunga om man vill:D:D Sjävl har jag inte varit emd i ett lucia tåg sedan jag gick på högstadiet (en evighet sen) :):) men där emot har jag kollat på luciatåg varje år och njuter varje gång.:D
Men så idag så var det dax att gå lucia tåg igen för mig, annie och Jenny, vi kom på ideén igår, att vi skulle gå upp tidigare och lussa för Mads och Maria :D:D haha oj vad vi hade roligt, vi traskade till deras köksentré och vi han inte riktigt börja sjunga innan Mads öppnade fönstret på övervåningen och frågade varör vi aldrig började.:):) haha men vi skrattade så mycket så vi kunde inte, men tillslut fick vi till någont som kunde kallas sång.:):):) men som sagt kul hade vi.:D
Vi lussade även för Helene och hennes familj som bor i ena flygeln här på segersta och de blev jätteglada:D:D:D:D
 
Resten av dag har det varit en normal arbetsdag, elle rså normalt det nu kan bli här.:D:D Mads redfem hästar och så longerade jag en och så promenad med Weine förstås:D:D:D:D
 
Nu blir det en lugn och skön kväll.:):)
 
 
 
Vist var vi finna i våra hemma gjorda luciaklädder:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback