Vilka dagar

vilka dagar det varit, inte så jobbiga men fullt upp endå, på måndagen var jag ledig:D:D och det roliga var att Annie var ledig också så jag och hon hade en trevlig dag ihop, vi åkte till Västerås och åt lunch, och för att lämna in överdraget till tävlingsskåpet och så var Carro med också så vi hade det mycket trevligt:D:D:D sen så for vi runt till bro och börjes och efter det till Bålsta för ett stop på ögonbutiken för Annies linser:)
Tidsagen var värkligten konstig, jag och Annie var lediga på förmiddagen men vi beslöt oss för att gå tidigare för annars skulle det bli lite problematiskt, för vi skulle ut på middag i stockholm på kvällen och jobbade bara till tre ungefär sen var vi tvungna att gå hem och göra oss sociallt fina för civellisationen:D:D
 
Vi lämnade Segersta med bil till Bålsta, 16:00, och åkte penndeln från Bålsta 16:24 den skulle annlända till stockholm Central 17:00 men det blev 17:24 för det blev fel p åvägen och vi fick vänta ungefär 800 meter från perongen, de andra tre lite mer stressade än jag (jag avr mäst nervös) penndel, tunnelbana och båt är inte min grej + alla människor som springer hit och dit, gillar int estorstadslivet precis:) men vi tog oss av tåget tillslut och beslöt oss för att kolla taxi bilaran till hamnen där båten avgick ifrån, (ännu lite mer nervös, taxi är absolut inte min grej) men taxi killen sa att det gick snabbare att gå til lhamnen i trafiken som råde på gatorna så vi börjad egå, elle rjag i alla fall och de andra tre små sprang, att nämna är att jag kan gå relativt fort om jag vill så jag halkad eint efter, jag låg i täten hela vägen.:) Båten avgick 18:00 från kajen och vi kom fram 17:52 och då var vi först av alla nästan, de enda som kommit dit var Maria och Anders som äger Chagini, för de skulle också med och äta mat:) så vi han andas ut lite inna båten avgick till Fjäderholmarna där vi skulle äta. Vi sjönk ner på säterna helt färdiga och  bara njöt av att få sitta ner en stund.:):) Jag personligen är mycket nöjd över att jag överlevde resan till Storstaden.:):)
 
När vi kom fram så fick vi välkommst drink och sne förrätt, som bestod av Varmrökt lax och makrill, lite bröd, räckor och salad.:)  super gott, til lvarmrätt var det ungspotatis och kött:):) med bea-sås och de tvar också super gott och till efterrätt avr det nygräddad äppelpaj och den var gudomligt god:D:D kvällen avr helt underbart trevlig och maten super god, vill gärna åka dit igen.:):)
 
Idag har jag i alla fall jobbat hela dagen:O Mads ahr ridit en del och jag ahr fixat hästar till honom, på EM började jag med att klippa jimmy, hela han blev klippt utom det förbaskade huvudet, jag skulle vilja skriva ne rad ord som inte ska sägas högt här nu för jag avr så frustrerad över at than inte sammarbetade med, öronen kan ajg förstå men huvudet i övrigt kan man väl få klippa!?!?!? jaja nu ha rjag börjat det är ju några stycken som ska klippas nu så här på höstkanten.:):) jippi, jag komme rkunna göra en fin pälsmössa til lvinten.:D:D:D
 
Jag på middagen:D jag bär inte kläning ofta men de få kläningar jag har bär jag si så där tre gånger om året och då främst fid tillfällen som är lite finanre än andra, och detta var ett sådant.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback