toppendag

Idag har varit en toppendag tycke rjag, glad har jag varit och roligt har vi haft.:) en helt fantastiskt bra dag på Segersta helt enkelt:D:D:D:D:D:D:D:D:D trivs så bra här:D:D:D:D Hästarna har varit snälla och skött sig bra under både ridpassen och med mig från marken.:D:D:D:D Weine ignorerade mgi då jag skulle pyssla om honom på eftermiddagen vilket kändes i hjärtat på mig, vilken diss.
 
Kvällen bjöd på donken med bästa flickorna och Mantas och sen blev det vattenpumpsvaka för mig och Annie med Mads på mobillinjen, men tillslut fick vi gå hem och nu ska jag sova, imorgon är jag Ledig och då ska här städas och fixas och så ska jag fota lite ridning tänkte jag.:):):)
 
Mitt hjärtegull:D:D <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback