Sur och vresig men endå lika jävlig som Weine

Idag har jag nog varit ganska sur och vresig mäst hela dagen tror jag, men hästar har jag gjort åt Mads och så har jag bråkat med Weine, vårt förhållande var på bristgränsen idag, oj oj oj oj vad arg jag var på honom ,först försöker han bita mig i armen, en gansa vanlig syssla han gör, sen drar han sönder en grimma efter sitt ridpass med Mads och efter det trampar han på mig rakt på foten, JA!!!!!! inte okej!!!!!!
Då eftermiddagen tog sin början började även jag vara gladare:):)  och sen blev jag som Weine lika jävlig alltså och gick runt och retade en av Mads elever, hehehe:D:D så Weien coh ajg passar nog ganska bra ihop endå, båda lika fulla av bråkigheter och påhitt:):)
 
<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback