Måndag

Vilken dag, full fart Mads hade 8 hästar idag att rida och 6 av dem red han helt från början, de andra tåv reds fram av Carro och Malin. Så kort och gott jag hade lite att göra idag:D:D men de tär ju så roligt så jag gör det med glädje.:):):)
Han var klar vid fem halv sex nästan så han höll värkligen på hela dagen, och hästarna var kanonfina det jag såg av dem, de jag tyckte var finast var D2 och Jimmy, så finna hästar de två är:D:D och i helgen blir det tävling i Vallentuna med D2 och Candyman, ska bli roligt:):) hopaps på finnt väder:):):)
 
och varmt har de tvarit idag så man nästan avlider av värmeslag, så vi halsar vatten ur kranen var och varanan stund.:):)
Då vi var klara så tog jag tag i stor vit och klippte honom och han blev helt okej tycker jag, svårt att klippa då han igentligen int ehade så mycket päls men då han svättas så mycket och för att det är tävling i helgen så ska han klippas:D:D de där små, små vitahårstråna kliar värkligne och jag hade inte en del på kroppen efteråt.:) skönt att ducha då.:):)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback