Lag SM 2013

Japp denna helg har Lag SM i dressyr avgjorts på Vallentuna ridcenter och Segersta som inte toppade sitt lag trodde int eens på Final men hästar är fantastiska djur som överraskar oss ständigt och final blev det och int enog med det vi tog oss ända till ett silver:D:D:D:D
Jag är super nöjd med helgen och hästarna D2 som var med i lagen var super fin båda starterna han tog en femte plats i fredagens medelsvår A:1 på 66,8% ock en tredjeplats i PSG idag på 66,7%så duktig kille :D:D och Jimmy som inte deltog i Laget men som startade sin andra INT 1B start någonsin gick och vann på 72,4% han är så cool den lilla hästen.:D:D:D och jag är en stolt groom då jag kommer med honom, man sträcker alltid lite extra på sig då sin häst vinner eller blir placerad.:) och jag fick också pris denna helg, jag blev nämligen utsed till Augusti-dressyrens bästa groom under helgen.:D:D det var roligt att bli det.:):)  jag är mycket nöjd med helgen.:D:D jag avskyr ju att stå i centrum och speciellt inför folk och så var jag ju tvungen att gå och ta emot priset inför alla människor som var där, åh det gör jag helst inte om men självklart är jag jätteglad för att jag fick priset.:):)
 
Jimmy i sin vinnst i INT 1B, Jeanna kom 2:a med Darcia:D:D
SM Silver:D:D:D stolt groom med duktig polle och duktivg boss:D:D
Fick pris för helgens bästa groom, då fick man avra med på bild också:D
 
Segersta sportryttare SM Silver:D:D:D
hela laget Jeanna på Darcia, Mads på D2 och Philippa påLevall och så jag och Maria som var lagledare:):)
 
Finna och duktiga D2:D:D
 
Grababrna i väntan på sina starter, de var taggade:D:D:D
D2 inför SM finalen, mediterar innan Mads kom för att börja rida fram.:):):):)
Ärevarv :D:D
Finna Killen:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback