Fullt ös medvetslös

Idag får rubriken tala för hur det varit, jag och Annie jobbade idag så jag ger oss en klapp på axeln.:) för fy vad jobbigt det varit sprungit som en myra hit och dit utan mål och här har jag varit och där har jag varit, hade gärna klonat mig till tio Frida idag men då hade nog bossen blivit förvirrad.:)
Mads började rida vid åtta och red fem hästar fram till lunch och sen började det tävlingar här på gården, kval för unghästar som vill till Flyinge och Mads var med (förstås) på två pollar, Mc Queen och Chuppa:D:D och båda två kvalade:D:D:D:D:D:D så med andra ord gick det utmärkt, Annie ger jag en enorm stor klapp på axeln idag för hon fick göra nästan hela stallet själv på Em då jag var med mads på tävlings biten. hon är bäst den där Annie:D:D:D när vi tillslut kunde sitta ner och ta igen oss så värkte det i benen och tröttheten bara forsade över oss båda två så när vi kom hem så tog vi ett glas vin och skålade för denna kaousartade dag och hoppas på att det blir bättre imorgon.:D:D
 
Resultat:
 
Mc Queen:  74,6% 2:a och 75%  1:a
 
Chuppa: 82,2% 1:a och 81,4% 1:a
 
Mycket roligt att de var så finna tycker jag.:D:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback