Fotodag i solvärmen och ätigai badkaret

Denna dag har spenderats på bästa möjliga vis (enligt mig) :):) jag har sutit vid ridbanan i shorts och haft gott sällskap av Carro och kollat på bra ridning och så hade jag ju förstås kameran med mig:):) har varit så otroligt varmt idag så jag var väldigt glad att jag inte jobbade just idag, så skönt att bara vara och sitta ner och titta på allt som händer, ganska komiskt att man går till stallet då man är ledig men det är på något sätt skönt att bara gå ditt och inte göra något bara vara, inga måsten och igen "plikten kallar" känsla utan bara gå ditt sitta ner och ta det lungt och upptäcka hur bra man faktiskt har det, jag har ett fantastiskt bra OCH roligt jobb, jag bor tillsammans med världens bästa Annie som också är min kollega:D:D som jag har sagt så många gånger för så har jag super bra människor runt mig och super fina hästar, och när solen skinner över Segersta då är värkligen livet på topp, tror inte det kan bli bättre då:):):)
 
Dagens bildskörd var också lyckad, några bra blev det i alla fall:D:D
och så har jag städat lägenheten idag, och bytt ut lampan i vardagsrummet och fixat med lampan i hallen, lite elektriker finns det i mig också, sen grövstädade jag vårat badkar också som var sjukt äkligt, först tog jag rengöringsmedel (tre olika sorter) och det gick inte bort det äkliga så då ringde jag pappa och fick tips om att Citron funkade och som tur var så hade vi det hemma i lägenheten så jag provade, det funkade lite, sen fick jag ett till tips och det var ätika?! stinker satan gör det och ångorna blir man typ hög av:P och jäklar vad vitt det blev i badkaret, efter ett antal hosstatacker och andningssvårigheter var karet som nytt, :D:D:D då var jag nöjd:D:D
Dagen har inte varit mer spänande än så och imorgon väntar en sovmorgon och sen halvdagsjobb för mig ska bli skönt:D:D
 
Idag var det jimmy och D2 jag fotade:D:D så här får nu bilder på dem:):):)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Annie säger:

Världens bästa Frida! nej förlåt.. världens bästa DOFFE! Godnatt!!

2013-08-05 | 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback