våren är här

Idag ahr det varit varmt hela dagen och det har varit bra hela dagen, första dagen på länge som jag avrit glad hela dagen, inte bitter en endå gång:D:D hästarna har skött sig och så har vi haft kunder också på två unghästar, och de två unghästarna var inte rena då vi tog in dem från hagen, två lermonster var de närmare bestämt som vi tog in. Och vi hade då drykt en och en halv timme på oss att få dem att blänka som diamanter, inte det lättaste men vi lyckades, det var rena eldprovet för en hästskötare att få dem rena men som sagt vi lyckades.
 
I övrigt har de tint ehänt mycket mer idag, en ganska lugn dag om ni frågar mig.:D:D Efter jobbet så åkte vi till Bålsta och köpte godis, sen så blev jag händiga Doffe då jag hjälpte Annie att få isär ehnnes gaderob som hon inte ville ha mer, men so mjag brukar säga (hehe) går en IKEA möbel att få ihop så går den att få isär också:D:D:D
 
Sen har det inte hänt mycket mer än så:):)
 
Doffe och hennes verktygslåda levererar. Mitt hem ska få ett lyft som heter duga!
:D:D:D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback