SSS tävling i Sigtuna

Idag var det så dax för tävling igen, SSS (Sälskapet Segersta SportryttareI) annordnade tävling, det vill säga vi:D:D på Sigtuna ridklubb. Först ut för oss var jimmy och sen HM och sist men absolut inte minst Weine.:D:D Maria och jag åkte runt tio tiden med Jimmy och HM som skulle starta PSG och vi  kom fram i god tid för att förbereda och gå fram Jimmy, Han var super fin på framridningen och inne på banan glänste han mäst av alla;D:D:D Han fick ihop 73,9% och gick upp i ledning och som han senare behöll hela klassen och vann.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D HM var duktig han med men tyckte att piruetter var hur tråkiga som helst idga så han stegrade sig runt dem och då höjde Mads handen och gick ut med honom, men han var fin endå tyckte jag.:):):):)
  In med dem båda i bilen igen och körde hem dem och hämtade Weine som skulle starta GP och sen fick Jimmy då följa med tillbaka för att vara med på prisutdelningen. Medan jag gick fram och var med på framridningen med Weine körde Maria i illfart hem med jimmy så han skule slippa få sykbryt i bilen och så tillbaka och hon han precis till Vi skulle in på banan med Weine som var mer än taggad. :D:D Weine var fin och fick ihop 68,6% och fick en fin tredje plats.:D:D:D:D:D:D:D
  Maria och jag konstaterade att vi är de bästa groomarna som finns, vilket team vi var och det bästa av allt vår tidsplan för dagne höll exakt hela tiden, låg till och med lite före.:D:D:D
 
Mads på prisutdelning på Jimmy:D:D:D
 
Finna rosetter:D:D:D
 
<3<3<3<3 JIMMY CHOO:D:D:D:D:D:D:D
 
BÄSTA HÄSTEN:D:D:D:D:D:D:D
 
Stjärnan trött efter dagens seger:D så kvällsmaten fick ätas liggandes ner:D:DSÅ SÖT:D:D:D:D MIN PRINSKORV:D:D:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback