Söndag

Idag så vakand ejag 06:14 och jag börjar 06:30, jag säger bara TUR att jag inte sminkar mig eller är en morgontrött person.:):) kom till stallet 06:27 så är ganska nöjd med mig själv:):) Men men idag var det bara jon och jag som jobabde, Mantas och Aivaras hjälpte till på morgontjänsten så vi blev klara ganska snabbt endå så det var skönt. Och nu när det är BB kurs (Bagar Berta) så får även vi kanongod mat, och frukost så vi har haft en super helg värkligen då man ser till maten.:D:D:D:D
 
Jon och jag kunde i alla fall gå hem halv fem men vi blev kvar lite längre bara för att det fanns kakor i ridhuset:D:D:D När jag kom hem så städade jag trappan och hallen och sen började jag städa på mitt rum:D:D
 
Gårdagens Star wars kväll med lisa var trevlig men vi somnade en timme in i filmen så idag försöker vi igen med starvars: jedins återkomst.
Jag, mantas och Aivaras har pratat Chewbacca språk hela dagen, så roligt:D:D:D:D och imorgon lär det bli mer:D:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback