Regning lördag

Idag vaknade jag klockan fyra av att rallyRUT hade fått ny energi och for upp och ner, hitt och ditt i mitt rum. Så var inte jättepigg på att kliva upp då klocna blev sex. Men upp måste man och idag skulle vi klä oss extra finnt för det skulle komma en fotograf och fota oss idag för Falsterbomagasinet, de ska göra ett repotage om folket bakom ryttarna så det var riktigt roligt tycker jag, de intervjuvade oss också och så fotade de oss. Allt  sammans tog två timamr så vi var ganska sega efteråt då vi inte hunnit med några hästar inna fotograferingen. Men sen rullade det endå på bra tycker jag, fat det fanns ett Men även idag som borde nämnas och som med alla MEN så blir det sent kvar i stallet. Denna gång gick menent till hästen som fick panik igår i lastbilen?? inte alls förvånande då jag annser att hästen saknar hjärnceller, men men idag fick hästen panik i boxen och sparkade los krubban coh fick ett sår på benet som int esåg så bra ut och så lite mer panik på det, ingen rolig häst det där.
 
Men vi har även haft clinic idag då Mads har kurs så Autograf fick avra med och han var så fin och sne så red Mads Weine och Weine var så fin han också.:D:D:D 
 
nu blir det Star wars: rymdinperiet slår tillbaka med lisa och sne ska jag sova.:D:D:D
 
 
Vårat gäng, redo  för kameran, vi är så seriösa:D:D:D:D
 
 
Här kommer Jimmys 75% runda från i söndags:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Ska ni med några hästar till Falsterbo i sommar?!

Svar: jag vet inte riktigt än, vi har några lovande unghästar så jag hopaps på det:):):):)
None None

2013-04-13 | 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback