lungn dag

idag har det varit en lugn dag för Mads har inte varit i stallet i dag heller, så Jag ahr haft mys dag med Jimmy och Weine idag också.:):) Men imorgon hopaps jag värkligen att han komemr så det blir lite ordning på allt.:):):)
Dagen har i alla fall innehaft bra väder, lite kylligt men vårigt endå tycker jag.:):) Fick mig en fin tur på Candyman också med sällis av Lisa och Danny.:):)
Fick oss ett gott skratt åt Danny då vi skulle ta in hästarna då han tyckte det var för tok för varmt med täcke på sig.:):)
 
 
 
 
Nu på kvällskvisten så kidnappade jag Rut från Mria och hon hittade en ny favoritplats nämligen mitt fönster så pasade på att fota henne lite.:):):)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback