En ledig dag igen

Var ju som sakt var lite lång ledig denna vecka då jag vilel ha en dag med syster också som jag hämtade vid tåget igår kväll. en hel dag fick vi och vi har varit till farmor och fikat och så har vi tagit en promenad till lammen och så en fin vårpromenad runt i naturen hemma.:D:D:D solen har varit duktig och visat sig hela tiden också. Ha rockså hunnit med att måla en tavla då jag avr hemma det blev en med lite dressyrtema denna gång, och i grunden så är det Weine, jimmy och candyman men det vet man inte om man inte frågar mig.:):):)
 
Sen har jag inte gjort mycket mer idag, pappa var snäll och körde mig hem till segersta igen och så hjälpte han mig med att sätta upp gardiner i mitt rum också.:D:D:D så finnt blev det:D:D:D:D:D
 
Fika hos farmor och som vanligt så serveras saft till mig:D:D:D
 
Lite ny konst att hänga upp i mitt rum:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback