En händelserik förmiddag

Jobabde halv dag idag och nu är jag ledig i två hela dagar:D:D:D ska bli skönt, har åkt ehem för att spendera lite tid med mamma och pappa coh syster so mkomemr hem från GBG, där av den största anledningen till att jag åker hem denna gång.:):) fast jag förstår inte riktigt hur hon kan åka ifrån GBG just denna helg då det är GBG horse show på Scandinavium. men men hon valde at tåka hem endå. :):):)
 
Men men, min förmiddag har i alla fall varit helt okej, mockade lite på morgonen och sedan hjälpte jag til lemd skritten lite också, Mads kom vid halv nio och red första hästen som var D2 och sen efter det fick han HM och som nr 3 fick han Weine:D:D:D sen han jag inte göra fler hästar för klockan blev så mycket. Men jag ahr också fått se p åett tre veckor gamalt elelr ungt föl också som Askö Nisse kom med för att det skulle filmas och lite så, den avr så söt, ett stoföl som var efter Clever Hill och som har samma mamma (Udith, som i sin tur har Jazz i sig) som Autograf vår tre årshingst so mvi har här på segersta, så det var roligt att man fick träffa hans mamma.:):)
 
Sen så fick vi även jaga llite häst också innan lunch då en av våra fyraåringar på något vis lykads ta sig ut hagen coh åt gräs vid skrittmaskinen, men men gräset är ju grönare på andra sidan.:D:D fick i alla fall tag på den och inga skador blev det så det var ju bra.:):)
 
Så söt:D:D:D:D ville ju bara ta med den hem ju.:D:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback