bitterhetens dag

Lisa är en rolig tjej
Frida är snäll
 
haha jag så här kan min fredagkväll se ut då lisa sitte ri soffan brevid och Let´s Dance :D:D:D Men annars då, jo dagen har varit helt okej, lite små bitte rdå och då på grund ut av att saker inte är på sin plats, det gör mig tokig!! Mitt humör trytter då och jag lover jag försöker lägga band på mig emn det går inte alltid så bra.
  Hästarna har i alla fall skött sig som de ska och Mads började med Weine redan vid åtta så vid tolv var han kalr med alla sina hästar, bra jobabt till både honom och hästarna men framför allt till mig och Maria som gjorde hästarna redo till Mads:D:D:D:D:D:D:D
 
EM var tuff, alla var trötta och slittna och bitterheten ökade i styrka från alla håll tror jag men då gjorde killarna en insatts och åkte till Bålsta ptzzeria och köpte pitzzor.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback