Regn och rust det är höst

Regn och rusk det är höst.:) lite rim fårn min sida får nu här:):)
 
I dagarna har det varit tråkväder, riktigt höstväder, men så var det ju höstdagjämningen i går också så då får väl hösten även visas på väder och vind tycker jag.:) Har varit hos åsnorna en del och pysslat med dem och så har pappa och jag varit på Utförsäljning på Expert som har gått i konkurs. Där hittade jag en kamera:):) så nu har jag två, denna är inte någon systemkamera utan en kompaktkamera.:) är mycket smidigare att ta med den. Men kommer förstås endå använda den andra lika mycket som innan.:):)
Har även haft en riktig soffdag också.:D mamma och pappa letar bäddsoffa nämligen och då följde jag emd och satt i soffor emd dem i olika butiker:) gött, var det att sitta och fundera i en soffa en kvart och sen gå till en annan och fundera lite till:):):)
 
Idag har varit en utedag, pappa och jag sov dock till tio tiden idag men efter det så har vi varit ute i sotr sätt hela dagen.:) nu har vi fått upp alla dalier och gjort höst i rabatterna.:):)
 
Dagens bild får bli en på glampi.:):) bara för att han är så söt på denna bilden och jag blev så glad då jag hittade den i en låda på systers rum. Och nej jag rottade inte jag kollade bara och så hittade jag den. Han är så fantastiskt söt på denna tycker jag.:):):) Den förställer Glampi då han tittar in i genom fönstret hos Glampimatte:) han är nyfiken på katten:) Åter igen hur söt som helst:):):):)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback