promenert

Dagen började med en promenad till åsnorna.:) tog ut dem på en promenix och de skötte sig lyssande:):) hamuz tycker det är spännande fast tröttnar ganska snabbt då det inte händer något och då går han lös på Fritz, inte så roligt. Fritz traskar på super bragår för det mäste precis brevid mig och försöker bara gå före då vi tränar på att lära hampuz stanna, då fortsätter Fritz oftast men det går annars framåt att få in ord och komandon i hampuz huvud, han lär sig fort tycker jag.:):)
 
När jag kom hem så åkte jag på hemligt uppdrag, framtiden börjar så smått förendras för mig nu, men bara kansek, mer skriver jag inte här just nu.:)
När jag kom hem igen så var jag hundvakt åt tindra och boman, skulle gå ut och gå med dem och ge boman mat. :) Tvingade praktiskt taget boman att gå ut ur huset, väl ute for jag som en vante efter honom då han får in i buskarna, jag har kopel på honom annars lämnar han inte huset och så är han väldigt stor jag när maninte är berädd så far man som en vante efter honom.:) men lyckades få kontrol på det hela och vi fick oss en lagom promenad, på hem vägen så ffick även boman gå lös då han utan problem är hur lydig som helast på hemvägen, då passar det minnsan att lyssna på hundvakten.:) Han är nöjd bar ahan får ta koplet själv och gå lagom många steg före mig på hemvägen.:):) så han är ganska söt igentligen.:):) tidra far ju kors och tvärs hela tiden så hon skötter sig mäst själv under promenad:):)
 
:):):)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

åååh sötaste hundarna :D :D :D
<3

2012-09-28 | 18:46:21
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback