Promenad i skogen med två åsnor

Idag car jag till Fritz, hampuz och Glampi igen:):) de sov alla tre när jag kom, så söta så.:):) tog en promenad med åsnorna i skogen idag.:) och blev så trött på Hampuz som stanande hela tiden så jag band fast honom i fritz så han blev tvungen att gå. tror jag blev mindre populär då men han lärde sig att gå och stanna då jag sa till.:):) När vi nästan var hemma igen så fick Fritz gå själv upp till huset och så tränade jag lite extra med hampuz.:) sen fick de gå lösa alla tre på gräsmattan:):)
 
Fina åsnan.:):)
 
Fritz mindre nöjd med min ide.:) Hampuz värkar tycka det hela var spännande....
 
...tills fritz började gå och han var tvungen att gå med.:) fritz tyckts se ut att må prima som får bestämma avr hampuz ska gå.:)
 
Fritz fick gå själv.:)
 
Frithet:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback