Mitt rum

Dagen började med att jag cyklade til lGlampi och åsnorna och mössss med dem:D:D:D  När jag ko mhem där ifrån så började jag plocka bland papper och grejer på mitt rum och allt avslutades med att jag ahde storstädat hela rummet från golv till tag.:):):) Han även med årets första äppelpaj från hemodlade äpplen också mitt i all städning:D:D mums:D:D:D:D
 
Lite bilder kommer här på mitt rum, eller snarare på lite detaljer i mitt rrum som gör mitt rum till just mitt.:):)
 

Bästa ringklockan i hela huset.:):):)
 

Bästa fotöljen att krypa uppi med en bra bok och läsa i timmar:):)
 

I min bokhylla finns en ganska bra blandning böcker tycker jag.:) kan varmt rekomendra varenda en av dem.:):)
 

Lite mer Faktaböcker finns där också, fota, måleri och en och annan hästbok, och självklart så finns alla sju Narnia böcker samlade i en enda bok i hylla också.:)
 

I hyllan finns förstås Twilight serien samt Vampier Diaries serien  samt några andra guldklimpar:):)
 

på en av hyllplanen finns två foton på bästa ridskoleponnyn Tea For two, en bild från min student och så en inramad tidningsbild på Rolf-Göran benktsson bara för att han är så bra på det han gör:)
 

Mitt rum består av fyra vägar  massor av hål i dem fyra vägarna, har genom åren tagit ner och satt upp nya tavlor och bilder, och alltid när jag gör det så gör jag nya hål av någon anledning, här ser vi i alla fall mina dyk deplom som jag är väldigt stolt över och som hänger på samma plats som jag satte upp dem på, för ovanlighetens skull:):)
 

Tavlor gjorda av mig, alla dessa är jag mycket nöjd med därför får de hänga på vägen så fler kan se dem.:D:D
 

Kuddar:D:D:D Älskar kunddar:):)
 

Och så lyckoskon ovanför dörren så att jag får lycka genom livet:D:D:D
 
Mitt rum är mitt egna bo oc där får jag göra vad jag vill.:):):) Mitt rum kan ingen ändra på för i mitt rum finns bara saker spm har bra minnen med sig.:) Mitt rum är som en enda stor minnes plats för mitt liv.:):) det visar vem jag är och vad jag tycker om att göra:):):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback