Häst och åsor

Trode ju att jag skulle ha ett uppehåll här då det inte händer så mycket intressant i mitt liv för stunden, men det är svårt när man tar kameran med sig ut på promenad och hamnar hos Glampi och Fritz och Hampuz:):):) japp där hamnade jag nu på förmiddagen, hade sådan länktan efter hästlukt så jag gick ditt, och lite bilder blev det och så pratade jag med Hillevi och det var trevligt. Hjälpte til latt bada Glampi också, han tyckte nog att det var lite skönt tror jag:):) och så fotade jag dem lite efteråt.:):):):)
 
Och för några dagar sen så var jag åter igen i kohagen och myste med kalvarna, eller mys och mys blir det ju inte direkt eftersom de inte vågar komma fram, men det är mysigt att bara sitta där och kolal p ådem också, och efter en stund så tror jag flocken tyckte det var okej att jag var där för en efter en började det lägga sig ner och sova, en av dem somnade nog riktigt för jag kom så nära den som 2-3 meter och det rä inte varje gång man kommer så nära:):)
 







 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback