Tysnad

Solen strålar på himmlen och jag sitter här och bloggar, kanske inte den bästa kombinationen, men det är så kallt ute, fast det är ju bumt att skylla på att det är kallt ute, jag får väl ta på mig en till tröja under jackan abra så går det ju bra att vara ute. Men nu är jag inne och uppdaterar här  istället.
 
Vaknade klockan åtta, men eftersom vi bytte till vintertid i natt så var ju klockan bara sju så jag kunde sova vidare utan vidare.:):):) när jag tog mig i nacken och klev upp så åt jag frukost och sen tog jag mig en promenad till sjön, hur underbart som helst. Alldeles tyst avr det, och nästan spegelblankt vatten, så finnt var det, satt där en stund i solen och bara satt, njöt av tysnaden. Mycket rogivande var det.
 
Har igentligen inte gjort mycket mer än det idag, mormor och morfar kom på fika annars har det inte blivit så mycket mer än så länge denna dag, kanske får något super kick sen och gör en massa saker men då får jag väl skriva ett till inlägg om så blir fallet.:)
 
Två bilder som jag tog vid sjön.:)
 
Det är nästan som man ser hur tyst det var då man ser bilderna tycker jag.:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback