Tillbaka i sadeln

Tillbaka i sadeln igen och det känndes kanon tycker jag, Flisan var som hon var sist jag red henne (för typ två år sen eller något sånt) lite egen så där. Tog en tur till Kulla och kollade på grabbarna Pavarotti och Hälge som bor där och sen gick vi samma väg hem igen (genom skogen) då Flisan inte har några skor på fötterna så ville inte gå på hårda grusvägen. Vi traskade på i bra tempo tycker jag, travade lite också bara för att känna av hur hon var:):) tog det lungt annars. Vi hade dock en diskusion vid ett ställe då det var mycket vatten på stigen, men vi tog oss runt, och på hemvägen så promenerade damen bara rakt igenom utan protester, Lustig polle det där:):) Ska rida imorgon också då vädret visar sol, så måste ju passa på.:):) Får se då vad vi hittar på, men ut på äventyr ska vi i alla fall:):)
 
Öronen framåt hela turen.:):):)
Hon funderade nog vad jag sysslade med uppe på ryggen då jag fotade henne:):) Så söt
 
I morse tog jag även en promenad i det finna vädret och fick lite bilder:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback