Så kom den tillslut

Vaknade alldeles för tidigt idag tyckte jag så jag somnade kort och gott om igen, då jag vaknade nästa gång så hade den fina soluppgången försvunnit och ersatts av gråa moln som det ramlade vita flingor ur, Kanske inte det vädret jag ville ha idag men nu blev det snö idag så för mig har det inneburit en inomhusdag.
 
Har inte gjort mycket alls, sökt jobb och fixat med lite annat som var roligare att pysla med än att kolla jobb, men lyckades som sagt söka ett så får hoppas på det, annars så har jag ju sökt skolor till våren emn det vet jag ju inte än hur det går. ska väl kanske inte hopaps för mycket på detta jobb emn om jag skulle få det och det är bra så får nog skolan vänta ett tag till. Men vet som sagt ingentign än angående vare sig jobb eller skola, så nu glömmer vi det.
 
Har hittat en karta som pappa ahde över området där jag brukar rida, och på den så visas massor av stigar och jag är så överexalterad över det tänk om de fortfarande går att använda, alltså hoppas de inte är igenvuxna eller sönderkörda av skogsmaskiner och så. För då har jag en hel del nya stigar att utforska med Flisan:):) hoppas hoppas:):):) och så hoppas jag på bra väder imorgon så jag kan rida igen.:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback