Upp och ner

Idag har det vari helt okej tycker jag, lite upp och lite ner i humöret från alla tror jag. Jag ahr försökt vara glad hela dagen men ibland har det sviktat. Men såna dagar har man ibland så är det bara:) Har Longerat HM och gjort hästar till Jenny, Mads har varit på sjukhuset med Maria idag så nu hoppas vi alla att de får sitt barn någon gång.:):)
 
Har mockat fixat hönätt och vatten hinkat til lde hästar som har det, och så promenerat med Candyman, och myst med bästa Mc Queen, kan inte hjälpa det men hon är värkligen min favorit,  hur mysig som helst, som en Unea med stor vit bläs:):) har samma uttryck och drag i huvudet som Unea hade:):)
 
På kvällen så prata jag med bästa pappa och imorgon är jag ledig:):) skönt:):) om vädret är bra ska jag ta mig ut och fota lite tror jag.:):) kanske lite då de rider om de tycke rde tär okej att jag gör det:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback