På tur till häst

Idag blev det en tur på FLisan igen, och vi tog en långtur idag, ända hem till mamma och pappa, det är ca 7 km enkel väg så det blev ju då en  1 mila tur idag. skönt var det i alla fall och hon skötte sig super, blev lite diskusion vid en gamal masin sak i skogen, emn hopapde då av och tog oss förbi "faran" på det viset  istället och då gick det bra:)  Det var mycket dimmigt då jag red så vi försedde oss med reflexer, täcke på Flisan och väst på mig, så hoppas jag syndes bra alla belister som kom på vägen medan vi var ute:) Reflexer är viktigt att använda.:) kom ihåg det alla där ute:):)
När jag endå var hemma så bad jag pappa fota oss lite:):)
 
Fina Flisan:):) börjar hitta knapparna på henne.:):)
 
Leee!:D:D:D:D:D
 
Haha, så söt, när pappa zoomade på kameran så klampade hon bara närmare för att kolla vad han gjorde:):):)
Hon tyckte nog om att få all uppmärksamhet på sig:):)
 
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

Vad fina ni är :D

haha appropå reflexer så lyssnade Jag och Robin på Trolles trafikskola på jobbet igår. Där lär man sig att man ska ha reflexer på sig annars är man dum! :) haha knasigt nog är det än så länge bara Robin och jag som känner till Trolle, väldigt skumt tycker jag! Ingen annan på jobbet känner igen honom eller har hört om honom :(

Hihi vilket förtrollande leende hon har Flisan ;)
kram

Svar: haha, åh trolle!!:D:D:D Ja jag vill ju då inte vara dum, så refelxer på:D:D:D man blir aldeles förtrollad av hennes leende:):):):):)Bamse kramar:):)
None None

2012-11-04 | 17:23:20
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback