Ledig

Ledig idag, men vaknade vid halv åtta endå, och var pigg som en nötkärna.:) Igentligen vaknade jag runt två tiden i natt av ett SMS från Mads, där det stod att de fått sitt barn och allt gått bra:):) och att hästarna skulle göra samma idag som igår, men jag avr ju ledig så jag tog int eåt mig så mycket:)
När jag ätit frukost och kollat lite TV så åkte jag till Bålsta och handlade lite mat åt mig.:) och när jag kom hem så tog jag kameran och gick ut til lhästarna och fotade dem lite, fotade lite då maria longerade HM också och så frågade de om jag ville göra lunchen till dem idag och det tyckte jag väl att jag kunde så jag gjorde handburgare åt dem och de tog slut helt, så måste ha gjort et tbra jobb där.:) Sen låndade jag hem några filmer från luonchen (stavning) och en av dem hete The lost boys och handlade om vampyrer, vilekn B film måste jag säga, hur kass som helst, fånig lixom. Och eftersom jag har sett ett flertal vampyrfilmer så vet jag avd jag skriver om.:):)
 
Lite bilder från idag då.:):)
 
Utsikt från vårat vardagsrumms fönster.:):)
HM:)
Herrgården med utebanan.:)
Hitchcook
Stallet
Sid solar efter ett ridpass
Weine
Skrittmaskinen
Hagarna:)
D2
Finna Mc queen:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback