Kan inte mer än säga att dagen varit kanon

Idag har det också varit en toppendag tycker jag:):) kvart i åtta var vi klara i stallet och kunde äta frukost:):) det är inte varje dag det händer:):) Det var tömkörnings dagh även idag så Mads var inte så mycket i stallet, han kom en sväng för att longera Weine och sen så fick jag longera HM  medan ahn såg på. Han och jag gick även igenom Weine från topp till tå, det var mycket lärorikt, Mads förklarar så bra.:) När han longerat Weine så fick jag gå med honom runt hela gården, tar typ tio minuter att gå runt allt sammans:):) och han var så snäll.:)
 
Det var även tömkörnings chlinic idag också, men igad fick även medelmamrna av Segersta komma och kolla, fast det kom inte så många, kollade lite då hon tömmade Zick Zack och sen även Boggie:):) 
Har promenerat med Candyman och även han var snäll.:)
vi var klara i mycket bra tid idag också skönt att ha en TV kväll för en gång skull:):)
 
Zick Zack
 
Boggie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback