Home sweet home

jobbade halv dag idag, fram till lunch och sen tog jag bilen hem till Sevallbo:):) till mamma och pappa, får mig en fin kväl lhemma hos dem och imorgon går resan tillbaka till Segersta.:) och så blir det jobb som vanligt igen:) men skönt att de tint eär så långt att åka i alla fall.:):)
mockade och sopade och fixade i stallet  som vanligt innan lunchen. Gick med Weine var väl igentligen det ända hästiga jag gjorde, hjälpte Jenny med några hästar också. Sa ifrån när de undrad eo mjag ville rida ut  Boggie, kännde inte att det var någon bra ide, då han avr som han avr igår och idag snöade det dessutom.
 
Tror jag kommer sova so men ltien gris inatt, ska gå och läga mig tidigt i alla fall och inte sova bort hela dagen imorgon, tänkte mig väl att jag skulel försöka vara tillbaka på Segersta innan mörkret kommer imorgon, jobbit att köra i morker tycker jag. Sen jobbar ju både mamma och pappa som vanligt så kommer endå vara ensam hemma i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback