Flyttat

Idag var sista dagen hemma i sevallbo.:) måste erkänna att det är skönt att få flytta iväg igen, även fast jag trivs hemma hos mamma och pappa, så är det skönt att få komma iväg igen.:):) Men innan jag åkte mot Segersta så ringde flisan matte och ville ha hjälp med hökörning, så pappa och jag åkte ditt och hjälpte till.
 
Åkte mot Segersta vid två tiden så runt halv fyra var jag där.:) hjälpte till lite i stallet när jag kom, kollade hästarna och sopade lite, kul att komma tillbaka var det, alla var glada:):) När Annis, Jenny och jim var färdiga så åkte vi till Bålstad och åt mat, gott:):)
 
Nu har jag börjat fixa lite i mitt rum som jag ska bo i, får ta någon bild på det senare. Imorgon börjar jobbet och det känns bra, ska bli roligt tycker jag.:):)

Kommentarer
Elinor säger:

Det ska bli spännande att se hur du bor sen! :D ser fram mot bilder på allt och alla! :D
kram

2012-11-11 | 20:45:51
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se
Syster säger:

Wiiie, vad spännande. Klart man kan trivas bra hos mamma och pappa, men när man väl bott borta ett tag så brukar man trivas mer med det :)

Vi får pratas vid senare i veckan när du jobbat lite. Supernyfiken på fina stället och hästarna.

Kram

Svar: Ja det är helt sannt:) absolut det får vi göra:)
None None

2012-11-12 | 16:18:35
Bloggadress: http://tildashav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback