Eskimå

idag har det varit en riktigt grå söndag, hästarna har i stort sätt fått gå i hagen och haft det lite ledigt idag. :D:D skönt för dem tror jag, longerade HM på samma sätt som igår och han var snäll och fin tyckte jag.:) Longerade även Delisia och hon var också fin tycker jag.:) 
 
Har känt mig som en eskimå idag då jag fick ha huvan uppdragen över huvudet då det regnat lite då vi tog in hästarna.:):)
Sen har jag ju förstås mockat, sopat och massa annat:):) ganska trött har jag varit idag också, blev ganska sent igår då vi sammlades i våran lägenhet och kollade film och drack vin:):) trevlig gårdagskväll avr det, och trött idag, men hållt humöret uppe så gått jag kunnat:):)
 
Imorgon börjat min andra vecka här på Segersta och jag hoppas den kommer bli lika bra som denna.:) jag trivs super här i alla fall och blir nog kvar ett tag här, hästarna är kanon och människorna också.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback