En söndag i November

Japp så var det Söndag, igen! fort tiden går då man är arbetslös, fort går den också då man har jobb! Tiden bara rusar iväg. Var fyllechafför i natt, då mamam coh pappa var på party. klockan ett så skulle de hem och då kom jag, så jag hade en uppesittarkväll med mig själv, tanken var att jag skulle kolla på film, äta godis och bara mysa, men det blev Glass istället för godis, fast det är ju nästan som godis det också:):) film kollade jag på Sjönheten och Odjuret, tycker den är så finn:):) tänkte ha lite disney tema på mina film val så började med Skönheten coh Odjuret och sen tänkte jag även kolla på Lejonkungen, men det blev inte så för det har jag sett så otroligt många gånger så kan det utantill, behöver bara blunda och visalusera hela den så då var det inte så roligt om jag skulle kolla på den.
 
Kollade igenom gamla VHS!!!!band istället som det itne stod på vad det var på dem, ganska roligt.:) ja jag är lättroad:):) på en av banden var det Greve dracula från typ 40- 50-talet haha, så roligt.:):):)
 
Idag då, ja jag har inte gjort mycket, gått på promenad med pappa och myst med Gustav:):):) sötare katt får man leta efter, fast åh andra sidan så är alla katter som heter Gustav söta och mysiga, i alla fall de jag träffat:):) (syftar då på gustavssons som bor i varberg cohs  åmin gustav då här hemma förstås)
 
På eftermiddagen så åkte vi till Farmor och åt kakor och tårta:D:D gott:):):):):)
 
¨Gustav ser ut attinte uppskatta min mysstund så mycket.:) han säger: "hjälp!!! släpp ner mig männska!!!"
 
Sen säger han: " okej då, en liten srund då."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback