En kanon bra gårdagskväll och en bra dag idag

Ojojojoj!! vilken gårdagskväll det blev:):) Avslutningsparty för Melissa, då hon slutar här till helgen och åker hem till åland idag.:(:( tråkigt hon är hur underbar som helst.:):) Vin, hög musik och en massa skratt, blev det:):) Party i takvåningen, det var rikitigt roligt:):)
 
Mantas, Maria, jag, Annis, Melissa, jon och Jenny:):):) Foto: Aivaras Lukošius Mantas bror, han är super på att fota tycker jag.:)
 
:D:D:D Fota: Aivaras Lukošius
 
bilerna är från Aivaras FB (I hope it's okay that I took two pictures from FB to use on my blog.)
 
Dahen idag var det skönt att ha ledigt på förmiddagen och jobba eftermiddage, vaknade vid elva:):) åt en liten frukost och sedan började jag vid tolv:):) Longerade HM och Boggie och så promenerade jag med Candyman:):)
Eftermiddagen var bra i övrigt:):) imorgon är det jobb som vanligt, hoppas Mads är tillbaka så det blir lite hästar som måste fixas, blir ganska slappt då han inte rider tycker jag, en dag elle rtvå är okej att ha det lugnare men tre snart fyra är lite väl mycket semester för oss tycker jag.:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback