ut i skogen och lyssna på fåglarnas sång

idag så har de tvarit en helt oekj dag ,det enda som har stört mig idag ör Linus, han ville som vanligt inte bli infångad av mig, jag förvisar honom till grushagen från och med imorgon, han förstör ju mina dagar så det är gräsligt. har ju inte riktigt humöret som håller speciellt länge när hästen inte kommer utan galopperar i panik ungefär åt anda hållet.

jag ja, idag ahr jag i alla fall gjort lite grejer, fixade till staketet i lunus hage så det blev mer permanent än innan, är riktigt nöjd med det faktiskt.:) sen så longerade jag grå och han var pigg som en lite gris, bockade och pep och han avr så söt, efter det fick han även bada lite eftersom han blev så varm.:):)

sen red jag en sv'ng på Gucci också, til lmoarna blev det, och så en liten ny sväng där borta, gick för bi en agressiv hund som skälde jättemycket och lixom morrade imellan skallen, tur att det var ett högt staket imellan så den inte kom fram till oss.:) och så fick vi möta flera bilar också super nyttigt, en islandshäst mötte vi också.:):):) som var jättefin.:)
och så stod jag och gucci i skogen och lyssnade på alla fåglar, vi härde hackspett, och massa sparvar.:):):) var så trevligt.:):):):):):)


gucci hade grå utstyrsel idag.:):) hon var så fin att sitta på idag.:):)


Mys:D:D:D:D


Mys:D:D:D


Min söta vampyr.:):):):):):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback